دندانپزشک ایرانی

پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۴۶ ق.ظ

تحصیل رشته دندانپزشکی در نیویورک

 


نیویورک پرجمعیت ترین شهر ایالت نیویورک و ایالات متحده آمریکا است. این شهر یکی از قطب‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جهان است. عده‌ای به دلیل اهمیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی منحصربه‌فرد نیویورک، این شهر را پایتخت جهان نامیده‌اند. شهر نیویورک با داشتن بیش از ۵۳ آسمانخراش با ارتفاع بیش از ۲۰۰ متر، بیشترین تعداد آسمانخراش را در میان شهرهای دنیا داراست. مرکز اصلی سازمان ملل متحد در کلان‌شهر نیویورک و همچنین مجسمه آزادی، مهم‌ترین نماد ایالات متحده آمریکا در نیویورک واقع شده‌است.

 

بسیاری از افراد به دلیل ویژگی های منحصر بفرد نیویورک قصد مهاجرت  به این ایالت را دارند.برای گرفتن اقامت در آمریکا چندین راه وجود دارد که یکی از آن ها ادامه تحصیل در یکی از رشته های برتر دانشگاهی است. حقوق ، پزشکی و دندانپزشکی از پرطرفدارترین این رشته هاست.

 

قطعا تحصیل رشته دندانپزشکی در کشوری مانند آمریکا و اعتبار مدارک صادره از دانشگاه های این کشور را نمی توان نادیده گرفت اما علاوه بر این ویژگی ها تحصیل در این کشور دارای هزینه های زیادی هم خواهد بود و بسیاری از افراد ممکن است از پس این هزینه ها برنیایند. شهریۀ تحصیل جهت تخصص رشتۀ دندانپزشکی در آمریکا حدودآ سالی ۱۶۰تا ۲۶۰میلیون تومان بعلاوۀ هزینۀ زندگی  ۲۰هزار دلار در سال میباشد.

 

 ادامه تحصیل دندانپزشکی در آمریکا برای افرادی که در ایران و یا کشورهای مورد تایید آمریکا تحصیل کرده و دکترا اخذ نموده اند بدین صورت است که ایشان میبایست حتمآ در امتحان ورودی مخصوص رشته دندانپزشکی در آمریکا شرکت نمایند.قبول شدگان میتوانند در آمریکا طبابت  کنند و یا اینکه برای ادامه تحصیل دندانپزشکی در آمریکا اقدام نمایند.

 

نیویورک یکی از بهترین ایالت های آمریکا برای ادامه تحصیل و زندگیست. دانشگاه نیویورک آمریکا مشهور به NYU ، بزرگترین دانشگاه خصوصی ایالات متحده آمریکا می باشد که در سال ۱۸۳۱ میلادی در شهر نیویورک تاسیس شد . دانشگاه نیویورک آمریکا ۱۴ دانشکده دارد که شامل دانشکده دندانپزشکی هم می شود. دانشگاه NYU  بورس های متعددی را در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد. علاوه بر بورس تحصیلی، وام های دانشجویی و امتیازاتی را برای دانشجویان خود در نظر می گیرد. بورس های تحصیلی دانشگاه نیویوک بر اساس مقطع و رشته تحصیلی تفکیک می شوند.

 

نظرات (۱)

خیلی خوب و زیبا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی